De klachtenregeling van I Care
Ik heb een klacht! Wat kan ik daarmee?
Het kan gebeuren dat je echt ergens ontevreden over bent. Dan kan je er met je coach over praten. Wanneer je niet tevreden bent over het gesprek óf je vindt het lastig om jouw verhaal te vertellen, dan kan je een klacht indienen.
Hoe doe ik dat, een klacht indienen?
1. Je probeert het op te lossen binnen I Care en stuurt een mail naar het mailadres klachten.icare@gmail.com. Er zal zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen, zodat we samen kunnen kijken wat nodig is om een oplossing te vinden.
2. Liever contact met iemand buiten I Care? Neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Zij heet Wiena Bakker en werkt voor 'Zorgbelang inclusief'. De klachtenfunctionaris kan informatie/advies geven en kan bemiddelen. Wat je met de klachtenfunctionaris bespreekt is vertrouwelijk. Contact opnemen kan via wienabakker@adviespuntzorgbelang.nl of 06-53885459.