•  
  •  
  •  

HKZ certificering behaald

Op 7 november 2022 heeft I Care de jaarlijkse beoordeling gehad vanuit de Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector (HKZ). De beoordeling hiervan is succesvol verlopen en hierdoor is I Care weer voor een jaar gecertificeerd! Door dit keurmerk laat I Care zien dat zij de kwaliteit van zorg erg belangrijk vindt en hier gedurende het gehele jaar aan werkt om deze standaard hoog te houden. De certificering geldt voor de ambulante begeleiding binnen I Care en niet voor het Moeder-kindhuis. 

Geschreven op 08-11-2022 om 13:20

Klachtenregeling I Care

De klachtenregeling van I Care 

Ik heb een klacht! Wat kan ik daarmee?
Het kan gebeuren dat je echt ergens ontevreden over bent. Dan kan je er met je coach over praten. Wanneer je niet tevreden bent over het gesprek óf je vindt het lastig om jouw verhaal te vertellen, dan kan je een klacht indienen. 

Hoe doe ik dat, een klacht indienen? 
1. Je probeert het op te lossen binnen I Care en stuurt een mail naar het mailadres klachten.icare@gmail.com. Er zal zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen, zodat we samen kunnen kijken wat nodig is om een oplossing te vinden. 

2. Liever contact met iemand buiten I Care? Neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Zij heet Elsbeth Leppink en werkt voor 'Zorgbelang inclusief'. De klachtenfunctionaris kan informatie/advies geven en kan bemiddelen. Wat je met de klachtenfunctionaris bespreekt is vertrouwelijk. Contact opnemen kan via elsbethleppink@adviespuntzorgbelang.nl of 06-53885459. 

Geschreven op 10-06-2022 om 13:01

HKZ certificering wederom behaald!

Op 1 november 2021 is I Care beoordeeld in het kader van Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector (HKZ). De beoordeling hiervan is succesvol verlopen en hierdoor is I Care wederom voor een jaar gecertificeerd! Middels dit keurmerk laat I Care zien dat zij kwaliteit van de zorg hoog in het vaandel heeft staan. De certificering geldt overigens voor de ambulante begeleiding binnen I Care en niet voor het Moeder-kindhuis. 

Geschreven op 03-11-2021 om 09:38

Medezeggenschapsraad I Care

De naam 'I Care' zegt eigenlijk al genoeg: wij dragen zorg voor... En om goede zorg te kunnen (blijven) bieden, op een manier die binnen onze organisatie past, hebben wij elkaar nodig. De verbinding tussen cliënten, coaches en directie is hierbij van groot belang! Het cliëntpanel van I Care zorgt voor deze verbinding. Het panel komt een aantal keer per jaar samen om te vergaderen. Met behulp van een agenda en de bijdrage vanuit cliënten komen er verschillende thema's aan bod. Enkele voorbeelden hiervan zijn: de bereikbaarheidsdienst, protocollen, cliënttevredenheidsonderzoek etc. Het panel brengt vanuit de bijeenkomst één of meerdere adviezen uit richting de directie. Vervolgens kan het panel verder met de reactie en wordt de zorg eventueel aangepast/verbeterd. 

Wil je ook iets te zeggen hebben over de zorg die je ontvangt? Of heb je een idee of vraag? Geef het aan bij je coach of mail naar: clientenpanel.icare@gmail.com 

Geschreven op 28-09-2021 om 08:24

HKZ hercertificering behaald!

Op 3 november jl. vond binnen I Care de hercertificering Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector (HKZ) plaats. Hieruit is gebleken dat I Care aan alle kwaliteitsnormen voldoet en haar cliënten dus kan voorzien van kwalitatief goede zorg. De hercertificering is geldig t/m 2023. Wij zijn trots op dit resultaat!

Geschreven op 30-11-2020 om 13:35
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6